2012 m. kovo 2 d., penktadienis

Stylish Blogger Award

Iš tikrųjų pirmą kart girdžiu apie tokį apdovanojimą. Kas jį sugalvojo? Už ką jis skiriamas? Už simpatijas? Už skaitomumą? Už puslapių stilingumą (kas iš pavadinimo man atrodo realiausia.) Na, bet nesigilinsiu, dėkoju dar kart blogger'ei Erikai už savo virtualią statulėlę ir pagal šio žaidimėlio taisyklės turiu ji perleisti kitam , bet apie tai vėliau, nes dabar 7 faktai, kuriuos turiu parašyti.

Labai sunku ką nors išskirtinio prisimint. Nei aš dėviu tik zebro rašto kojines, nei aš vaikštau per pilnatį miške, nei kalbu aborigenų kalbą. Bet štai keli punktai apie tai kas slepiasi po Tūkstančiais kadrų, t.y. apie mane:

1. Beveik niekada neniūniuoju ir nedainuoju savo mėgstamos dainos. Gal dėl to, kad balso neturiu (jis mane šiek tiek gasdina). Bet man labiausiai patinka įsidėti ausines, pasileisti vidutinį garsą ir visiškai atsipalaiduoti, šmėkščiojant vaizdams galvoje, kuriuos viena ar kita daina man sukelia. Žinoma, tam ne visada yra sąlygų, tad šis malonumas prieinamas tik namuose.

2. Nemėgstu žiūrėti rimtų filmų su kitais žmonėmis. Kad galėčiau visiškai įsigilinti ir susikaupti turiu žiūrėti viena, nes mane nervina kitų klausimai ir negaliu pakęsti kai kalbama filmo metu! Pikta aš, ragana.

3. Aš visai nenoriu suaugti, nenoriu baigti mokyklos, nenoriu sulaukti pilnametystės (kuri jau ne už kalnų). Nes man atrodo, kad mano gyvenimas taps didele rutina. Žinoma, kai nori gali nuversti kalnus, tačiau iš kur man gauti to didelio noro?

4. Labai dažnai mąstau koks mano tikslas šiam pasauly. Kodėl aš gimiau? Kodėl šiais laikais, kodėl ne viduramžiais, kodėl ne per karą? Filme "Hugo" išgirdau vieną mintį, kad pasaulis kaip didelis mechanizmas ir mes kiekvienas turim tame dideliame mechanizme kažkokią paskirtį. Bet aš savo paskirties dar toli gražu nežinau (ir tikriausiai nekeista.)

5. Dauguma žmonių man gražūs. Ir aš čia nuoširdžiai, nevaidinu. Kartais tikrai mėgstu stebėti veidus ir pamatyti juose kažką gražaus, mielo, unikalaus, traukiančio akį. Dažniausiai kiekviename pavyksta kažką tokio rasti.

6. Negaliu miegoti neužsiklojusi ausų. Nesvarbu, žiema ar vasara, karšta ar šalta, bet mano ausys turi būti užklotos ir taškas.

7. Turiu susirašinėjimo draugą su kuriuo bendraujam popieriniais laiškais. Ir jeigu dabar skaitai, Žilvinai, tai labas!

Na, o dabar atsakingasis momentas! Turiu keletą kinomaniškų blog'ų, kuriuos mielai seku, tačiau šį kart apdovanojimą perduosiu vienam. Tai yra Illuminated | movies. O kodėl paklausite? Na todėl, taip man susišvietė. Juokauju. Na, pirmiausia taip nusprendžiau, nes illuminated dar neturi tokio apdovanojimo. Kitas dalykas - man patinka jos blog'o stilius. Ir dar kitas - man patinka kokius ir kaip ji aprašo filmus. Na ir paskutinis - jos blog'as panašaus amžiaus su manuoju! :D Manau tiek priežasčių gana. :) Tai, sveikinu.!

2 komentarai:

  1. Myliu tave!:DDD Ačiū,kai kūriaus savo ale blog'ą, tai nė mintužės neturėjau, kad kam ir patikt gali :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na, na kaip miela! :D taigi paaiškėjus, kad tavo blog'as gali kažkam patikti, prašom dar labiau pasitempti ir dar įdomiau rašyti! ir beje, prašom! :D

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...