2012 m. liepos 31 d., antradienis

Laukiu, laukiu

Sveiki!

Truputį kitokio tipo įrašas, kadangi jokio filmo po Little Miss Sunshine nebepamačiau, nieko dabar ir neaprašinėsiu/nepeiksiu/nekelsiu į debesis. Šįkart norėčiau pasidalinti keliais filmais, kurių labai jau laukiu ir daug iš jų tikiuosi.

Suraj Sharma (vaidina Pi Patelą)
Pirmasis filmas nuo kurio trailerio man šiurpai laksto, tai Life Of Pi. Tai Yann Martel knygos ekranizacija, kurios ėmėsi režisierius Ang Lee (tokių filmų kaip Brokeback Mountain, Taking Woodstock, Sense And Sensibility autorius.) Life Of Pi tai istorija apie berniuką Pi Patelą, kuris išsigelbsti iš skęstančio laivo, tačiau netikėtai pamato, kad toje pačioje valtyje, kaip ir jis, glaudžiasi ir didžiulis tigras, leisgyvis zebras ir beždžionė. Tačiau, kiek matosi iš trailerio, filme tebus tigras. Knygą teko skaityti, man ji visai patiko, bet gal ir nebuvo pernelyg pritrenkianti. Tiesą sakant ne visai prisimenu kokį ispūdį ji man padarė. Taigi, nežinau ar manęs nuojauta neapgaus šįkart, bet tikiuosi, pamatyti kažką didingo. Premjeros dar teks palaukti iki gruodžio 21 - osios (pasaulio pabaigos!!!) Tai jau pažiūrėję šį filmą galėsim ir mirti.



Antras filmas patraukęs mano dėmesį, tai Anna Karenina. Dar viena knygos ekranizacija, šįkart jau rimtesnio klasikos kūrinio, kurio nesu skaičiusi, deja. Pagrindiniame vaidmenyje mano mėgiama aktorė Keira Knightley, taip pat vaidina Jude Law, Aaron Johnson ir kiti gana žinomi aktoriai. Režisieriaus kedėje Joe Wright, todėl tikiuosi pamatyti gerą, kokybišką dramą. Jo režisuoti filmai Atonement ir Pride & Prejudice jau seniai pridėti prie mano mėgiamiausių.

Beje, šį trailerį irgi galėčiau žiūrėti ir žiūrėti, muzika jame nuostabi.


Na ir paskutinis filmas patraukęs dėmesį, tai Quentin Tarantino naujausias darbas Django Unchained. Mano akiratin taip pat papuolęs dėl žinomų vardų (Leonardo DiCaprio, Samuel L. Jackson, Christoph Waltz) ir mėgiamo režisieriaus. Iš tikrųjų galbūt dėl pastarojo dalyko labiausiai ir laukiu, nes tie Tarantino filmai, kuriuos mačiau buvo labai geri. Manau, tie kurie jau yra pamėgę šio režisieriaus braižą, neabejotinai lauks ir šio filmo. Įdomu tai, kad vienas filmo žanrų yra vesternas. Jau darosi įdomu... Beje, lietuviams šio filmo teks laukti iki kitų metų sausio.. :(


Taigi, tokių filmų laukiu aš. Čia tik keletas. O kokių filmų laukiate jūs? 

7 komentarai:

  1. Anos Kareninos ir aš laukiu. :) Pirma knygos dalis jau stovi ant stalo, tik nežinau, kada ateis jos eilė. Prie laukiamiausių yra ir Les Miserables. Atrodo, bus puikus miuziklas su gerai žinomais ir mano mėgstamais aktoriais. Taip pat, laukiu Dorothy of Oz (animacinis miuziklas), ypač todėl, kad Dorotę įgarsins Lea Michelle.
    Dar laukiami The Looper, The Impossible, The Great Gatsby, Oz: The Great and Powerful, Carrie.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pažiūrėjau Les Miserables trailerį. Nors miuziklių nelabai žiūriu, atrodo neblogai. :)

      Panaikinti
  2. Tarantino perliuko laukiu ir aš. Žinoma Hobito, kas nelaukia Hobito? Asmeniškai geriausia Žiedų Valdovo sagos knyga. Taip pat Hope Springs su Meryl Streep ir Tommy Lee Jones, Gangsterių tematikos kino su Transformerių berniuku Shia ir nuostabiuoju Tom Hardy - Lawless. Taip Joseph Gordon-Lewitt ir Briuso Williso Looperio. Dar pridedu Timo Burtono Corpse Bride stiliaus Frankenweenie ir Les Miserables. Taip pat užmesiu akį į kiekvieną De Niro filmą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš nelaukiu Hobito, nes apskritai nesu mačius nei vieno Žiedų valdovo filmo. :D (gėda)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taip pat laukiu Anos Kareninos (nors liūdna, kad būtent Knightley ją atlieka), Les Miserables, Looper, Lawless, Django Unchained, The Great Gatsby (nors labai gaila, rodos jį nukėlė į 2013 vasarą..), Cloud Atlas, Skyfall (!!), Gangster Squad (kuris irgi nukeltas į 2013 dėl šaudynių), kad ir kaip ten bebūtų, noriu pažiūrėt Resident Evil naujausią dalį, nors esu įsitikinus, kad bus šlamštas, bet vistiek.. Ir žinoma - The Hobbit. Pavarau aš :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kodėl dėl Knightley liūdna? The Great Gatsby ir Cloud Atlas mačiau trailerius, atrodo visai nieko filmai, tik man kažkaip nesinori žiūrėt knygos ekranizacijos pirma knygos neperskaičiau (apie Getsbį aš čia). Kareninos irgi neskaičiau, bet naiviai tikiuos tai padaryt. :D

      Panaikinti
    2. Todėl,kad vos ne visuose savo filmuose ji vaidina save pačią. Vat apie ką negaliu kalbėt, tai apie Pride & Prejudice, kurio nemačiau (ir gal piratus kokius). O daugelis kitų filmų.. Na tiesiog ta jos vienoda mina, vienodai skambantis ala "manieringas ir greitas" kalbėjimas.. Ką žinau. Kažkaip dviprasmiškai apie ją galvoju,nes kartais ji man patinka :D

      O The Great Gatsby aš skaičius. Aną vasarą gal (?). O gal ir ne. Šiaip patiko, berods. O iki filmo tai daug laiko turi, tai paskaityk:D

      P.S. Čia Rūta/illuminated jei ką. Tiesiog anonimą man rodo.

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...