2012 m. kovo 17 d., šeštadienis

81. Midnight in Paris (2011)

Midnight in Paris / Vidurnaktis Paryžiuje
Režisierius: Woody Allen
Vaidina: Adrien BrodyOwen WilsonRachel McAdams, Carla Bruni, Kurt Fuller, Michael Sheen ir kt.
Žanras: Komedija, Romantinis, Fantastinis
Trukmė: 94min

Vertinu: 3.5/4

Koks mielas filmas! Man tikrai patiko. Paprastai apie nepaprastus dalykus. Daug gražių Paryžiaus vaizdų. Ypač pačioje pradžioje, būčiau buvus visai nieko prieš jeigu jų būtų rodę daugiau. :) Iš tikrųjų iš filmo gavau tiek, kiek ir tikėjausi. Jau yra tekę matyti Allen'o darbų ir šiame jo stilius tikrai jaučiasi.

Man patiko filmo mintis, įdomi jo idėja. Esu ne kartą galvojusi, kad būtų daug įdomiau gyventi senesniais laikais, kad XXI a. yra nykus, tuščias ir nuobodus. Bet peržiūrėjus šią juostą nejučia ima lįsti ir kitokios mintys. Visa tai perteikta labai gražiai ir įdomiai. Tikrai norėčiau susitikti su kai kuriais garsiais žmonėmis. Galbūt nebūtinai su filme paminėtais, tačiau ir tai būtų tikrai nepamirštama.

Jeigu atkreipt dėmesį į aktorius, tai visi jie man daugmaž patiko. Owen Wilson labiau pažįstamas iš vidutiniškų komedijų, bet čia jis pasirodė tikrai neblogai, tokio savim nepasitikinčio rašytojo vaidmuo jam visai prilipo. O ta ji nuolat tildanti būsima žmonėlė Rachel McAdams taip pat buvo nebloga, beveik visada kėlė šypseną, o be to ji tikrai simpatiška.

Patiko, kad įpinta komedijos elementų, šmaikščių dialogų. Ir romantikos truputį. Ir mintis, kad reikia daryti ką tu mėgsti, o ne tai ką tau perša kiti ir ryžtis tam. Tai man dabar labai aktualu. Ir nereikia kankintis šalia žmogaus su kuriuo tau nėra gera.

Na ir Paryžius. Tikriausiai daugelio svajonių miestas. Prisipažinsiu, kad ir mano, nors ir kaip nuvalkiotai beskambėtų. O po šio filmo Prancūzija man atrodo dar nuostabesnė ir stebuklingesnė. Spalvos, muzika, viskas sukūrė puikią atmosferą. O pabaigoje viskas gerai išsisprendžia ir visi lieka laimingi. Nesudėtingas, šiltas, optimistiškai nuteikiantis, amerikietiškai prancūziškas filmas. Žiūrėti verta.

2 komentarai:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...