2012 m. liepos 9 d., pirmadienis

126. The Mist

The Mist / Pražūtingas rūkas (2007) (JAV)
Režisierius: Frank Darabont
Vaidina: Thomas Jane, Marcia Gay Harden, Laurie Holden, Andre Braugher, Jeffrey DeMunn, William Sadler, Toby Jones, Melissa McBride ir kt.
Žanras: Siaubo, Trileris, Sci-Fi
Trukmė: 126min

Vertinu: 3/4 (1 - šlamštas, 2 - vidutiniškas, 3 - geras, 4 - puikus)

Dar viena Stephen'o King'o istorijos ekranizacija, sukurta didelio jo mylėtojo bei mano mėgiamo Frank'o Darabont'o. Šis režisierius mėgsta kurti visokiausius apokaliptinius, fantastinius, stiprius filmus. O man visai patinka tokius žiūrėti, nors fantasika nėra mano mėgiamas žanras. Visokie peraugę šliužai, pabaisos, ateiviai ir kitokios nesąmonės paprastai nežavi, bet Darabont'as kažkaip padaro, kad žiūrėti būna įdomu ir kartais kiek nejauku (juk vis dėlto jo dėka pamilau zombius).

O po šio trumpo intro truputį apie filmą. Filmas geras. Kitą rytą po didelės audros į miestelį atslenka rūkas. Tačiau jis nėra paprastas, žmonės pastebi, kad kažkas jame yra nenormalaus. Grupė žmonių užsibarikaduoja prekybos centre, kadangi kiekvienas išėjęs žūsta, ir ten stengiasi išgyventi bei apsiginti. Ne tik nuo paslapčių tūnančių rūke, bet ir vieni nuo kitų.

Kažkada, seniai seniai, esu skaičiusi šią apysaką. Tačiau beveik nieko neatsimenu. Gal net nebaigiau jos ? Vis dėlto tada dar nebuvau tokia knygų graužikė kaip dabar. :D O gal man tiesiog tada dar buvo kiek per baisu. Vaikiukas buvau dar.

Šiame filme man patiko tai, kad jame yra du dalykai, kurie man patinka filmuose. Tai situacija, kada žmonės turi susidurti su kažkuo kuo jie nesitikėjo egzistuojant, turi susidurti su didele katastrofa ar net apokalipse. Kitas dalykas, tai veikėjų psichologija. Jie uždaryti prekybos centre, uždaroje erdvėje. Vieni pakels ir susitaikys su savo baime, kiti ne. Vieni bandys kažką kurti, kiti - griaus. Taigi, visokios pjautynės tarpusavį čia neišvengiamos, ir man tai žiauriai patiko.

Puiku tai, kad efektų čia yra tiek kiek ir reikia. Filmas nesukurtas tam, kad pademostruoti kažkokius kompiuterinius sugebėjimus. Režisierius daugiau pasikliauja aktorių vaidyba ir tai gerai, nes aktoriai vaidino puikiai. Marcia Gay Harden buvo tokia įtaigi, kad ėmiau jos nekęsti, kas reiškia, kad pasidarbavo ji puikiai. Internete mačiau pajuokavimą, kad čia vaidina serialo The Walking Dead komanda. Cha, čia jų tik tris suskaičiavau. :D Matosi, turi savo mėgiamus aktorius, kuriais pasitiki, nieko čia blogo, man juos matyti tikrai malonu.

Pabaiga mane paliko... bežadę.. Ir gerąja ir blogąja prasme. To nesitikėjau. Buvo netikėta, už tai sveikinu. Tačiau kartu tai ir kažkaip žiauru. Nežinau ar man tai patiko ar ne.











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...