2012 m. gegužės 14 d., pirmadienis

97. Sleepers

Sleepers / Pragaro virtuvės vaikėzai (1996)
Režisierius: Barry Levinson
Vaidina: Brad PittBilly CrudupRobert De Niro, Kevin Bacon, Ron Eldart, Terry Kinney, Minnie Driver ir kt.
Žanras: Kriminalinis, Drama, Trileris
Trukmė: 147min

Vertinu: 3/4

Knyga buvo gera. Netgi labai. Man tikrai patiko. O, kad prisiruoščiau pažiūrėti filmą prireikė vos ne metų.

Tikslus knygos atkartojimas. Net žodžiai kai kur tokie pat. Man patinka kai neišdarko istorijos. Aktoriai taip pat nekliuvo, bent jau man visi žiūrėjosi savuose vaidmenyse. Brad Pitt kaip visada puikiai pasirodė, taip pat patiko Robert De Niro ir jaunesnis čia ir personažą gerą sukūrė.

Knygoje autorius aprašė savo ir dar trijų draugų  patirtį Vilkinsono berniukų kolonijoje. Sąlygos ten buvo baisios, jie nuolat patirdavo smurtą patyčias bei prievartą. Ir kodėl? Vien dėl to, kad būdami žiopli padarė nusikaltimą. Iš Vilkinsono jie išeina jau amžiams pasikeitę ir trokšdami tik keršto.

Filmas, kaip jau sakiau tikrai detalus. Mane nustebino tai, kad pati filmo aplinka buvo labai panaši į mano įsivaizduojamą, kuomet skaičiau knygą. Tai tik pliusas. Pats laikas per daug neprailgo, nors nepasakyčiau, kad žiūrėti būtų buvę super įdomu, juk jau žinojau kaip kas. Tačiau nepaisant to teismo posėdžius žiūrėjau labai susidomėjusi, paprastai jie būna gan nuobodūs, tačiau čia iškart pabudino.

Pliusas filmo kūrėjams yra tas, kad jie sugebėjo abi filmo puses padaryti įdomias ir suprantamas. Pavyzdžiui, kuomet skaičiau knygą, ta dalis, kai jie jau suaugę man neperlabiausiai patiko, o filme ji pdaryta taip, kad tikrai įdomu žiūrėt.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...