2012 m. balandžio 2 d., pirmadienis

85. Into the Wild (2007)

Into the Wild / Atgal į gamtą
Režisierius: Sean Penn
Vaidina: Emile Hirsch, William Hurt, Jena Malone, Kirsten Stewart, Vince Vaughn, Marsia Gay Harden ir kt.
Žanras: Drama, Nuotykių, Biografinis
Trukmė: 148min

Vertinu: 3.5/4

Seniai norėjau šį filmą pažiūrėt ir pagaliau tą padariau. Jė! Galva po jo šiek tiek tuščia, bet pabandysiu savo įspūdžius kažkokius išreikšt žodžiais. Idėja absoliučiai fantastiška ir tikriausiai daugeliui kelianti pavydą. Man irgi. Daug nuostabių laukinės gamtos vaizdų. Tikrai daugelyje vietų galima tiesiog grožėtis. Aš pati persismelkiau visa ta ramybe, kurią spinduliuoja šis filmas.

Pagrindinis aktorius labai žavus, puikiai įsijautęs savo vaidmeny. Patiko, kad knygos iš rankų nepaleidžia, jas  cituoja, net Tolstojų skaito. :) Dar man įstrigo apskritai, visų aktorių natūrali vaidyba. Ypač tų, kuriuos jis sutikdavo savo kely. Kartais atrodė, kad ne filmas, o kokia laida filmuojama. Be to čia ir akmenveidė Stewart vaidino. Nors ir priminė anoreksikę, visai neprastai ji čia atrodė.

Nustebino tai, kad filmą režisavo Sean Penn, labiau (bent jau man) žinoma kaip aktorius, o ne kaip režisierius. Pasirodo, ir šiam reikale jis ne pėsčias, pagamino tikrai neprastą filmą.

Deja, visų pliusų neatsveria tai, kad filmas maždaug nuo pusės kiek nusibodo.. Vis jis keliauja su ta kuprine, tai mašiną stabdo, tai į kokį kalną lipa. Man atrodo, kad galėjo kiek ir patrumpint tą filmą, gal dviejų valandų būtų užtekę? Nes atrodė, kad jau taip ilgai žiūriu tą filmą, visą dieną.. Truputį žiovulį reikėjo tramdyt, bet pabaigoje kiek išsibudinau. Bet šiaip filmas man tikrai patiko. Jam išsakoma dėmesio vertų minčių. Dabar net dvejoju ar man jį trint iš kompiuterio...

***
22-ejų metų koledžo absolventui Kristoferiui Makandelsui prieš akis – daug žadanti ateitis. Tačiau užuot iš karto puolęs naudotis jos teikiamais privalumais, vaikinas nusprendžia leistis į nežinomybę ieškoti nuotykių. Visa tai, kas jam nutinka šioje kelionėje, pakeičia vaikino pasaulį, požiūrį, svajones...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...