2012 m. balandžio 2 d., pirmadienis

84. Toy Story 3 (2010)

Toy Story 3 / Žaislų istorija 3
Režisierius: Lee Unkrich
Įgarsina: Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusack, Ned Beatty, Michael Keaton ir kt.
Žanras: Animacinis, Nuotykių, Komedija
Trukmė: 103min.

Vertinu: 4/4

Vienas nuostabiausių ir mano mėgstamiausių tokio tipo animacinių filmukų. Ir vakar aš jį pažiūrėjau tikriausiai trečią kartą. Ir vistiek faina, ir vistiek juokinga, ir vistiek vienoj vietoj net graudu! Negaliu, koks jis man fainas. Tikriausiai būtų sunku rast net ir kokį rimtą suaugėlį, kuriam nepatiktų "Žaislų istorija". :) Pati esu panašaus amžiaus kaip Endis, šioj daly, ir su žaislais nebežaidžiu, todėl ypatingai ši dalis ir jaudina ir kelia prisiminimus bei sentimentus. Vis dėlto, juk ne taip jau ir seniai, pasiėmusi, kad ir popieriaus skiautę ir nupiešusi ant jos porą akių ir burną, galėjau įsivaizduoti fantastiškiausius scenarijus ir žaisti visą dieną. Todėl ir žaislų ir Endžio gaila, kad jie turi išsiskirti. Pabaigoje tikrai, vos neapsižliumbiau kaip kokia ištiželė, o mačiusieji gali numanyti, kurioje vietoje mano širdis nusirito į kulnus. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...