2011 m. lapkričio 16 d., trečiadienis

23. "Crash" / "Avarija" (2004)

Režisierius: Paul Haggis
Vaidina: Jennifer EspositoDon CheadleSandra BullockMatt DillonBrendan Fraser ir kt.
Žanras: Drama
Trukmė: 1h 53min.
IMDb: 8.0/10

Aprašymas: Los Andžele gyvena daugybė įvairiausių rasių ir tautybių žmonių. Filme vaizduojamos dvi, rodos, visiškai kasdienės dienos, per kurias veikėjų likimai ne kartą persipina. 


Ką manau? Daugiau nei savaitę nepažiūrėjau jokio gero filmo ir neparašiau atsiliepimo. Taigi, grįžtu su "Crash". 

Filmas prasideda ne nuosekliai nuo pradžios, bet nuo maždaug įvykių vidurio. Taigi iš pradžių niekas neaišku ir filmą žiūri nieko nesuprasdamas. Po truputį įvedami nauji veikėjai, labai skirtingi, su savomis istorijomis. Įdomu tai, kad filme nėra vieno pagrindinio veikėjo, visi yra lygiaverčiai ir vienodai svarbūs. O tų "pagrindinių veikėjų" gan nemažai, 10, o gal net daugiau. Iš pradžių man truputį nepatiko, kad iš kart pasakojama tiek daug istorijų, maniau, kad taip ir pasimesiu, tačiau taip nebuvo. Vėliau buvo visai įdomu žiūrėti kaip jie įtakoja vieni kitų gyvenimus patys to nesuprasdami.
Aktoriai man tikrai patiko, manau, kad visi vaidino gerai ir įtikinamai. Dabar bandau prisiminti ar kuris nors mane erzino, bet tokių neatsimenu. Ypač patiko Matt Dillon, nors gal ir nebuvo superawesome.
Garso takelis ne itin kažkuo ypatingas, kai kur jis buvo puikus, kai kur išvis nesiderino mano ausiai. Nors filmą užbaigianti daina manyčiau puikiai tiko.
Kai kurios vietos man paliko neaiškumų, pavyzdžiui, kuomet tas persas šovė į mažą mergaitę, kur dingo kulka ir kodėl ji liko sveika? Kas per stebuklas įvyko? Jeigu atsirastų supratusių šį epizodą, būtų malonu, kad man, neišmanėlei paaiškintume, ačiū.
TAČIAU šis filmas manęs nepaveikė. Jis manęs nesukrėtė, nenustebino, na, tiesiog nepaliko sedėti be žado su sumaišytom mintim. Sutinku, kad filmo mintis, režisūra, pateikimas tikrai neblogas, tačiau jis ėjo, praėjo nepalikęs didesnės žymės. Imdb šį filmą vertina labai gerai, galbūt aš jo nesupratau, galbūt nepamačiau kažko svarbaus, nors filmą stengiausi stebėti atidžiai. Kažko pritrūko.. O kas tas kažkas, sunku apibūdinti..
Beje, šis filmas yra laimėjęs Oskarą.

Vertinu: 3/5







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...