2011 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

22. "Dear John" / "Brangusis Džonai" (2010)

Režisierius: Lasse Halstrom
Vaidina: Channing TatumAmanda SeyfriedRichard Jenkins ir kt.
Žanras: Drama, Romantinis, Karinis.
Trukmė: 1h 48min
IMDb įvertinimas: 5.9/10

Du jaunuoliai atsitiktinai susitinka paplūdimyje per pavasario atostogas. Netikėta pažintis vos per dvi savaites perauga į meilę, tačiau jiems tenka išsiskirti. Jai reikia išvažiuoti į koledžą, o jam - į armiją. Visą tą laiką būdami atskirai jie susirašinėja laiškais.

Ką manau? Antrą syk žiūriu šį filmą. Galiu tiesiai šviesiai pasakyt, kad pirmą kart man jis nepatiko. Šį kart suvirpino kiek labiau. Prisimenu man nepatiko tas "raumenų kalnas" Channing Tatum ir Amanda Seyfried. Ir istorija manęs neįtikino.

Šįkart žiūrėdama filmą, gal atidžiau sekiau įvykius, net nežinau. Bet jau ir pagrindiniai aktoriai nebetaip erzino.
Iš tikrųjų nelabai suprantu, kodėl šis filmas taip jau giriamas, juolab, kad imdb įvertinimas labai vidutiniškas. Neva, per premjerą šis filmas susidomėjimu aplenkė, net "Įsikūnijimą". Man čia tiesiog gerai suvaidinta meilės istorija, pakankamai įtikinamai ir gražiai. Filmas manęs nepravirkdė, nors gale truputį buvo liūdna. Man labai patiko aktorius vaidinantis Džono tėvą. Toks tikras žmogus.
Žiūrint į režisieriaus pavardę, kuri pakankamai garsi, galima pamanyti, kad filmas tikrai virkdys žiūrovus. (Jau vien ką reiškia jo filmas "Hachi: A dog's story", kuri manyčiau matė daugelis ir tikrai verkė) Tačiau šis filmas man nepasirodė toks jau nuostabus ir geras, tiesiog eilinė meilės drama, ilgai atminty ji man neišliks.
P.S. Filmas pastatytas pagal knygą. Ha, to nežinojau, jeigu užmatysiu kur nors šią knygą, reiks pabandyt perskaityt. Gal visai gera?

Ar rekomenduočiau? Tik tuo atveju, jeigu nebeturėčiau jokių kitokių variantų. :)

Vertinu: 3/5

1 komentaras:

  1. nors žiūrėjau senokai, bet pamenu, kad labai patiko. bei labai sugraudino.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...