2011 m. rugsėjo 24 d., šeštadienis

2. "Mergina su perlo auskaru" / "Girl with a Pearl Earring" (2003)

Režisierius: Peter Webber
Vaidina: Scarllet JohanssonColin FirthTom Wilkinson, Cillian Murphy ir kt.
Žanras: Drama, Biografinis. 
Trukmė: 1h 35min 
IMDb įvertinimas: 7/10 


Aprašymas: Delfto miestelis, Olandija. 17-metė Grytutė paklūsta aklo tėvo valiai ir išeina dirbti tarnaite dailininko Johaneso Vermeero namuose, kad galėtų išlaikyti skurdžiai ir neturtingai gyvenančią šeimą. Tačiau ji neįsivaizduoja, koks psichologiškai sunkus ir fiziškai alinantis bus tas darbas.

Ką manau? Dar vienas filmas, apie kurį pasakoju po ilgesnio laiko tarpo. :) Tad ilgai netempiant gumos galiu  pasakyti - knyga patiko labiau. Filmas man pasirodė kažkoks skubantis, praleista, mano galva, keletas svarbių detalių. Pavyzdžiui, pradžioje, nebuvo aišku, kodėl Grėtė turėjo išeiti iš namų, jeigu nebūčiau skaičiusi knygos, ko gero bučiau likusi nesupratusi. Toliau, labai mažai dėmesio skiriama šeimai, kažkur dingo jos broliai ir sesės, bei sekmadieninės išvykos namo. Žinau, filmas neprivalo visiškai tiksliai atkartoti knygos, bet aš asmeniškai to pasigedau.
Man, Colin'as Firth'as nelabai žiūrėjosi dailininko rolėje, truputį kitokio tipo personažą įsivaizdavau..  Pėteris taipogi, labai nesimpatiškas personažas..
O vat Katarina mane tikrai įtikino, taip par Pėterio tėvas, nors pastarasis nėra labai svarbus :)))
Sakiau, kad filme daug kas praleista, tačiau dialogai buvo gan tiksliai atkartoti, kai kur net galėjau nuspėti kas ką sakys.
Scarlett Johansson pakankamai susidorojo su savo vaidmeniu, nebuvo didelio atotrūkio nuo mano susikurto vaizdo. Be to, ji tikrai stebėtinai panaši į tikrąją mergina paveiksle.
Garso takelis man nei patiko, nei nepatiko, toks vidutiniškas.
Pabaiga paliko neaiškumų. Man ji pasirodė per skysta.. Visai ne tokia kaip knygoje. 





Taigi apibendrinant tikriausiai per daug tikėjausi iš šio filmo. Nes knyga mane, nebijosiu tokio žodžio, pakerėjo. Filmas man pasirodė toks nevientisas, lyg kai kur paimtos vietos iš knygos, po to vėl kažkokia praraja. Ne nežinau. Dėl gražių vaizdų ir atkurtos aplinkos truputį kilstelsiu balą. 


Vertinu 3/5. 

1 komentaras:

  1. skaičiau knygą ir mačiau filmą. knyga taipogi pakerėjo mane, ir filmas nei kiek neprastesnis. bent jau man.. :)
    o ir c. firth man čia labai gerai žiūrėjosi. gal todėl, kad jis vienas mano mėgstamiausių aktorių, tai visi filmai su juo man patinka.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...