2012 m. gruodžio 31 d., pirmadienis

198. Perfect Sense

Perfect Sense / Tobulas jausmas (2011) (Didžioji Britanija, Švedija, Danija, Airija)
Režisierius: David Mackenzie
Vaidina: Ewan McGregor, Eva Green, Lauren Tempany, Alastair Mackenzie, Denis Lawson, Connie Nielsen ir kt.
Žanras: Drama, Romantinis, Sci-fi
Trukmė: 92min
Vertinu: 6/10

Filmas, kurį jau ilgai norėjau pasižiūrėti dėl savo mėgstamo aktoriaus - Ewan McGregor. Ir štai, prieš kelias dienas aš tai padariau. Na ką, idėja gana įdomi ir negirdėta. Nors filmų apie visokiausias apokalipses prikurta daugybė. Dėl niekam nesuprantamų priežasčių žmonės praranda pojūčius, t.y. uoslę, klausą, skonį ir pan. Tačiau visa tai nėra esminis dalykas filme. Visa ko centre figūruoja dviejų žmonių jausmai, Siuzanos ir Maiklo meilės istorija. Fone vykstantys įvykiai, žinoma, stipriai įtakoja jų gyvenimus.

Filmas paliko man tokius dviprasmiškus jausmus. Nežinau ar jis man patiko, bet kad nepatiko tikrai negaliu teigti. Kažkuo lyg ir traukia, bet kažkuo ir atstumia, kažkodėl iki galo jis manęs neįtraukė į save. Kažkoks šaltis sklinda nuo jo, bet kartu ir lyg kažkiek artimas. Bet jeigu pasakyti tiesą, tai man jis nepaliko kažkokio įspūdžio ir išvis, nelabai įtraukė, kažkaip praslydo pro akis, pro smegenis, nelabai ką po savęs palikdamas.

Įdomus tas pojūčių praradimas, žmonių reakcijos ir būsenas prieš prarandant vieną ar kitą pojūtį, na pavyzdžiui, nežmoniškas alkis ir noras valgyti bet ką, kas pakliūva po ranka prieš prarandant skonio receptorius.  Tačiau kažko dar įdomesnio šiame filme aš nemačiau. Meilė? Ne kartą jau matytos tos meilės kančios, abejonių draskomos širdys ir tos ašarų pakalnės. Na, tikriausiai ne tokio filmo man tuo metu reikėjo.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...