2012 m. lapkričio 1 d., ketvirtadienis

189. The Jacket

The Jacket / Tramdomieji (2005) (JAV, Vokietija)
Režisierius: John Maybury
Vaidina: Adrien Brody, Keira Knightley, Daniel Craig, Kris Kristofferson, Jennifer Jason Leigh ir kt.
Žanras: Drama, Mistinis, Sci-Fi
Trukmė: 103min
Vertinu: 6/10

Štai ir toliau gana sėkmingai naikinu savo watchlist'ą. Apie šį filmą neteko matyti nei vieno neigiamo atsiliepimo, be to mistinį žanrą visai mėgstu, todėl buvau beveik tikra, kad man patiks arba bent jau paliks teigiamą įspūdį. Bet, deja. Nesuprantu, ką šiame filme įžvelgia kiti.

Šis filmas yra apie karo veteraną Džeką Starksą, kuris per klaida atsiduria psichiatrinėje ligoninėje. Su ligoniais ten elgiamasi ne itin žmogiškai, beje su jais atliekami visokiausi eksperimentai. Daktaras Bekeris ir su Džeku atlieka tuos eksperimentus, prileisdamas jam kažkokių vaistų ir palikdamas jį kelioms valandoms morgo stalčiuje. Ten Džekas patiria keistus regėjimus bei supranta galįs keliauti laiku.

Kiekvienam aprašyme rasi pasakymą, kad jeigu patiko Drugio Efektas, tai būtinai patiks ir šis. Na, Drugys man patiko, bet šis nelabai. Per greitai man viskas vyko, kažkaip neįtikinamai. Per daug sutapimų. Kelionės laiku filmuose gana slidus dalykas, reikia tai padaryti įtikinamai, kad žiūrovas patikėtų. Na, o man kažkaip viskas atrodė kvaila, megėjiška. Tiek Adrien Brody, tiek Keiros Knigtley vaidyba buvo nekokia. Ypač nervino pastaroji tokiu savo kvailu vaidmeniu, tom manierom arba visąlaik praverta burna. Beje ir kinematografiškai filmas kažkaip nesižiūrėjo, tiesiog buvo nemalonu. Laukiau, kad tik greičiau pasibaigtų.

Ai va, buvo vienas linksmas dalykas, kuris man patiko! Tai naujasis Džeimsas Bondas, t.y. Daniel Craig vaidinantis beprotį.

Nerekomenduoju.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...