2012 m. liepos 3 d., antradienis

122. Frozen

Frozen / Užšalę (2010)
Režisierius: Adam Green
Vaidina: Emma Bell, Shawn Ashmore, Kevin Zegers ir kt.
Žanras: Drama, Trileris
Trukmė: 93min


Vertinu: 3.5/4 (1 - šlamštas, 2 - vidutiniškas, 3 - geras, 4 - puikus)

Tikrai maloniai nustebinęs atradimas! Netikėtai pamačiau viename portale, nebuvau apie jį girdėjusi nieko, nei skaičiusi kokių rekomendacijų ar atsiliepimų, nieko. Ir džiaugiuosi, nes nebuvau iškart nusistačiusi pamatyti kažką. Tikėjausi dar vieno lėkšto trileriuko kalnuose, bet čia buvo kiek geriau.

Trys draugai prieš pat slidinėjimo kurorto uždarymą nusprendžia dar kart nusileisti nuo kalno. Tačiau per klaidą jie užstringa pakilimo kabinoje ir lieka pamiršti. Kadangi kurortas vėl atsidarys tik po savaitės, jie lieka įkalinti nemažame aukštyje.

Daugiausia filmo veiksmo vyksta toje ankštoje kabinoje, todėl gali pasirodyti kiek nuobodoka. Tačiau man visai nebuvo nuobodu. Net gi tokiu atveju filmas sugebėjo mane visiškai įtraukti! Veikėjai išgyvena įvairiausius jausmus: paniką, baimę, pyktį, beviltiškumą ir net tarpusavy susipjauna. Žinoma mąsto ir kaip išsigelbėti. Mano nuomone jų padėtis buvo beviltiška, todėl kaip filmas baigsis nuspėti buvo sudėtinga.

Man patiko aktoriai ir jų vaidyba. T.y. ji neerzino, ką jau vertinu kaip pliusą. Nepastebėjau kokių tai didelių nelogiškumų ar nesąmonių ar banalybių. (Na tie vilkai man tik dar liko didelis klaustukas, nenustojam tapusavy ginčytis dėl jų namie). Na, vis dėlto toks filmas neišvengs kelių klišių, na bet jų nebuvo per daug.

Šis Adam Green darbas dar išsiskiria ir tuo, kad turi ir neblogą draminę pusę, nėra vien kraujais besitaškantis trileris. Mane kelios vietos net labai sujaudino, veikėjų buvo dar labiau gaila, dėl tų parodytų jausmų. Įtampos čia taip pat nemaža, keliose vietose įsitempusi sedėjau negalėdama sulaukt kas gi dabar čia bus.

Taigi, man filmas paliko įspūdį, džiaugiuosi, kad nepraslydo taip paprastai pro akis, o man kaip tokia šaltų filmų mėgėjai tai išvis buvo gardus kąsnelis.










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...