2012 m. birželio 26 d., antradienis

117. We Need to Talk About Kevin

We Need to Talk About Kevin / Mums reikia pasikalbėti apie Keviną (2011)
Režisierė: Lynne Ramsay
Vaidina: Tilda Swinton, John C. Reilly, Ezra Miller, Jasper Newell, Rock Duer, Ashley Gerasimovich, Alex Manette ir kt.
Žanras: Drama, Trileris
Trukmė: 112min

Vertinu: 3.5/4 (1 - šlamštas, 2 - vidutiniškas, 3 - geras, 4 - puikus)

Ilgai mąsčiau, žiūrėt man šį filmą ar ne? Įsijungiu, išjungiu, įsijungiu, išjungiu. Galų gale vieną kart palikau įjungtą ir pažiūrėjau. Filmas tikrai ne iš lengvųjų, gana sudėtingas, bet labai įtaigus!

Tildos Swinton kuriamas personažas - Eva, pastoja ir susilaukia vaiko. Jis neteikia tiek džiaugsmo, kiek turėtų. Eva tiesiog negali su juo susikalbėti, Kevinas tiesiog nereaguoja į jokias jos pastangas ir atrodo, kad iš prigimties yra pritvinkęs pykčio jai.

Filmo tema yra tikrai daugeliui aktuali. Galbūt neperlabiausiai man pačiai, kadangi vaikų dar tikrai neplanuoju, be to man jie nelabai ir patinka. Tačiau dažnai susimąstau apie tai, apie motinystę, apie kitas mano matomas moteris, apie auklėjimą, apie tai kaip patys mano tėvai mane augino ir auklėjo. Šis filmas kerta per kone didžiausią daugelio tėvų baimę - nerasti bendros kalbos su savo vaiku, bent jau aš pati to tikrai bijočiau. Visą laik bežiūrint man galvoje kirbėjo klausimas, kodėl Kevinas taip elgiasi? Kodėl jis toks? Ir pati Eva užduos jam šį klausimą. Taip, ji jo pernelyg nenorėjo, tačiau stengėsi būti gera.

Filmas įdomiai susuktas, kadangi įvykiai neina nuosekliai vienas po kito. Ateitis, praeitis, dabartis, svajonės ir prisiminimai. Gal iš pradžių ir gali būti sunku įsivažiuoti, kaip bebūtų keista, aš iškart įsitraukiau. Tilda Swinton puikiai vaidina, apskritai, visi aktoriai čia puikūs, o vaikinas vaidinantis Keviną jau paauglį tai išvis!

We Need to Talk About Kevin yra rimtas, labai įtraukiantis, įtemptas trileris. Sukurta tokia grėsminga atmosfera, atrodo, kad po visu tuo monotoniškumu tikrai slepiasi kažkas baisaus. Patiko pabaiga. Tikrai geras filmas, tik nežinau ar norėčiau jį pažiūrėti dar kart.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...