2012 m. birželio 12 d., antradienis

109. The Vow

The Vow / Meilės priesaika (2012)
Režisierius: Michael Sucsy
Vaidina: Channing TatumRachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy Crewson ir kt.
Žanras: Romantinis, Drama
Trukmė: 104min

Vertinu: 2/4

Rinkausi tik dėl to, kad tema pasirodė visai įdomi (pora pakliūva į avariją, po kurios mergina praranda atmintį ir nebeatsimena savo vyro). Nors tiksliau rinkausi net ne aš. Vat tokius filmus ir žiūrim su sese, arba romantinius, arba komedijas. Visas pasirinkimas.

Taigi, aš sau patogiai drybsojau  ant lovos, ai sese įjungė šį filmą. Blogai žiūrėt atsigulus tokius filmus, vos neužmigau.

Jau darosi banalu tą žodį kartot, bet būtinai turiu pasakyt. Buvo banalu. Nu filmai apie meilę man ne prie širdies, įsitikinau dar kart. Šiaip jau tokius filmus tik su gražiais aktoriais ir daug seilių, atpažįstu iš tolo, bet vis kirba klausimas, o gal? O gal šis bus geresnis. Viskas. Nustosiu gaišt laiką su visokiom nesąmonėm.

Ai, nu bet apie filmą reiktų kažką brūkštelt. Hm. Na, man patiko vaizdai. Tobuli namai, tobuli drabužiai, tobulos šukuosenos, baltibalti dantys, na ir jau tikriausiai pagavot mintį. Jei jau apie tą dramą. Tai, tiesiog neturiu ką pasakyt. Manęs nei užkabino, nei neužkabino. Tiesiog žiūrėjau ir tiek, kaip atsitiko, taip, man tiesiog nesvarbu buvo. Nes nejaučiau tos meilės tarp jų. Ir šiaip, kartais buvo tikrai juokinga žiūrėt, ypač į Tatum'ą.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...