2012 m. gegužės 25 d., penktadienis

100. A Dangerous Method

A Dangerous Method / Pavojingas metodas (2011)
Režisierius: David Cronenberg
Vaidina: Keira KnightleyMichael FassbenderViggo Mortensen, Vincent Cassel, Sarah Gadon ir kt.
Žanras: Biografinis, Drama, Trileris
Trukmė: 99min.


Vertinu: 3/4

Norėjau šį filmą pamatyti nuo to laiko, kai pamačiau, jog jis yra kuriamas. Ir tikrai ne dėl kokios nors ypatingos priežasties. Tiesiog jame vaidina keturi mano mėgstami aktoriai. Keturi jau ne mažas skaičius.

Dar nenusprendžiau kokio lygio yra mano simpatija šiam filmui. O ji yra. Ją pajaučiau praėjus vos kelioms sekundėms nuo pradžios, kada išgirdau tą nuostabų garso takelį. Laikmetis, aplinka - tam neturiu priekaištų, man iškart patiko. Asmenybės, kurios figūruoja filme tikrai daugeliui girdėtos. Aš pati nesu jais domėjusis, tik viena ausim girdėjus Z. Froido teorijos pagrindus, čia mano žinios ir užsibaigia.

Daug veiksmo čia nėra, daug kalbų, kalbų, kalbų. Tad normalu, kad daugeliui filmas pasirodė nuobodus ir per daug sudėtingas. Vis dėlto, jis biografinis, nėra nei veiksmo, nei įtampos. Manau jis skirtas ne eiliniams žiūrovams, o tokiems, kurie arba domisi, arba mėgsta ,,moksliškus" filmus arba žino visų tų sudėtingų žodžių, pavartotų filme, reikšmes. Reikia kantrybės jį žiūrint, susikaupimo.

Nors savęs nepriskirčiau nei vienai iš šių kategorijų ( na, nebent šiek tiek pirmąjai, nes psichologija man įdomus dalykas), filmas man paliko visai gerą įspūdį (kartais Jungo ir Froido pokalbiai tikrai pritraukdavo), nors antrą kartą nemanau, kad žiūrėčiau. Patiko atmosfera, buvo įdomu žiūrėti į tą dramą vykstančią tarp Jungo, Froido ir Sabinos. Žinoma, būtina paminėti K. Knightley vaidybą, tokios dar jos nemačiau. Puiki beprotė. :)

Pagrindinį tikslą įvykdžiau - pamačiau savo mėgiamus aktorius. O ir dėl praplatėjusių žinių tai, galva neskauda, nesigailiu, kad pažiūrėjau.

P.S. Su 100- uoju įrašu mane ir visus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...