2012 m. balandžio 16 d., pirmadienis

89. Pride & Prejudice (2005)

Pride & Prejudice / Puikybė ir prietarai (2005)
Režisierius: Joe Wright
Vaidina: Keira KnightleyMatthew MacfadyenJena MaloneCarey Mulligun, Judi Dench, Tatulah Riley, Donald Sutherland, Rosamund Pike ir kt.
Žanras: Drama, Romantinis
Trukmė: 127min

Vertinu: 4/4


Šią vasarą skaičiau J. Austen knygą, pagal kurią ir pastatytas šis filmas. Ir deja, ji man nelabai patiko. Tačiau filmas nuostabus! Keira Knightley puikiai atitiko mano susikurtą Elizabetės vaizdą, buvo vienas malonumas į ją žiūrėti. O Ponas Darsis tai truputį patižęs pasirodė, jo žvilgsnyje man pritrūko šaltumo, arogancijos, paniekos aplinkiniams. Bent jau iš pradžių tai jis tiesiog stovėjo tokiu akmeniniu, rimtu veidu ir tiek. Bet šiaip, nepaisant to, aktorius visai mielas ir šiaip ne taip susidorojo su tuo vaidmeniu. Apskritai, manau, kad aktoriai čia labai atsakingai parinkti. Labai, labai juos visus giriu. Ponia Benet tai iš vis nuostabi! Kažką labai panašaus ir knygą skaitydama įsivaizdavau. Lizės seserys taip pat, puikiai atliko kvailų vištelių vaidmenį. :)

Taip pat man labai patiko muzikinis takelis, labai gražūs vaizdai (ypatingai patiko kaip atrodė Benetų dvaras).  Ir man buvo tiesiog labai gražu ir malonu žiūrėti kaip vystosi Elizabetės ir Pono Darsio meilės istorija. :) Ir man labai patinka pavadinimas tiek knygos, tiek filmo, kuris apibūdina Darsio puikybę ir Lizės prietarus.
Tai va, nesvarbu, skaitėt neskaitėt knygos, vistiek pažūrėkit, nes šis filmas apie tikrą meilę.

***


Tai istorija apie penkias aristokratų Benetų šeimos seseris, kurioms motina ugdė vieną tikslą gyvenime: greičiau ištekėti. Kartą į miestelį atvyksta jaunas aristokratas kartu su savo bičiuliu Darsiu, su kuriuo susipažįsta Elizabeta. Abiejų širdyse įsižiebia prieštaringi jausmai...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...