2012 m. balandžio 5 d., ketvirtadienis

87. Alice in Wonderland (2010)

Alice in Wonderland / Alisa stebuklų šalyje
Režisierius: Tim Burton
Vaidina: Mia Wasikowska, Johny Depp, Helena Bonham Carter, Anne Hathaway ir kt.
Žanras: Nuotykių, Šeimai, Fantastinis
Trukmė: 108min.

Vertinu: 2/4

Žinomos pasakos ekranizacija pastatyta gana žinomo režisieriaus. Jo filmas Big Fish man paliko didelį įspūdį, todėl ir pasirinkau žiūrėti šią juostą.

Visokie vaizdo efektai tikrai akį traukiantys, man patiko. Muzika, taip pat gan nebloga. Tik aš tikriausiai žiūrėjau prastos kokybės filmą, nes personažai kalbėdavo normaliu garsu, o muzika būdavo paleidžiama žymiai garsiau, todėl negalėjau patraukti rankos nuo kolonėlės, tam, kad neplyštų ausų būgneliai.

Įdomu žiūrėti buvo gal tik dėl vaizdinės pusės, dėl aktorių, bet ne dėl paties veiksmo. Viskas tikrai gražu, spalvinga. Kai kurie personažai komiški, keliantys šypsnį. Tik aš nelabai atsimenu pačią Alisos istoriją, todėl nežinau kiek ir kokių čia būta pakeitimų, bet manau, kad tikrai kažkas koreguota.. Bet šiaip tai viskas nuspėjama ir truputį nuobodžiavau bežiūrėdama. Šiaip tai mane truputį įgarsinimas lietuviškas erzino, ypač Alisos, bet čia ne filmo kaltė savaime aišku. Neturiu daug ką pasakyt, tiesiog tikėjausi didesnio įspūdžio.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...