2012 m. kovo 9 d., penktadienis

78. The Notebook (2004)

Režisierius: Nick Cassavetes
Vaidina: Rachel McAdams, Joan AllenRyan Gosling, James Garner, Kevin Connolly, Gena Rowlands ir kt
Žanras: Drama, Romantinis
Trukmė: 123min.
IMDb

Vertinu: 3/4

Ko gero daugeliui puikiai žinoma filmas. Jeigu ne dėl to, kad matytas, tai dėl visokiausių nuogirdų. Jis man buvo parekomenduotas draugių, kaip "nuostabiai gražus ir pravirkdantis" filmas. Ir taip, jis toks yra.

Siužetas tai visai neįdomus. Tipinis melodramos šablonas. Vieną vasarą vaikinas sutinka merginą. Jie įsimyli. Bet mergina turtinga, o vaikinas ne. Ir žinoma merginos tėvai yra labai giežti ir jie nenori, kad mergina draugautų su vaikinu. Tada vasara baigiasi ir jie išsiskiria. Tačiau, žinoma, tuo viskas nesibaigia.

Na, bet jau ir ką norėčiau mandro pasakyti, aš negaliu paneigti, kad mane vis dėl to užkabino. Nereikėjo daug raukytis ir kištis piršto burnon. Gosling'as žaviai vaidina, mergina taip pat visai puiki, pora iš jų gaunasi graži. Ko dar reikia? Gražūs drabužiai, mašinos, vaizdai, žodžiai. Daug ašarų, skausmo, aistrų ir meilės. Merginom visom be išimties turi patikti, gi meilė čia kaip iš pasakos: nepamirštama ir niekada nesibaigianti. Ir aš dar nesu ant tiek ciniška, kad netikėčiau tuo, tikiu šiek tiek.

Kaip tokio tipo filmą, Užrašų knygelę galbūt net statyčiau antroje vietoje po Titaniko. O gal trečioje. Na, bet vistiek kažkur arčiau viršaus. Nes ant tos draminės pusės, jis gana stiprus.

Deja buvo dalykų, kurių negaliu neparašyti. Muzika buvo baisi, nebuvo vietos, kurioje ji man derėtų.. Ir pabaiga man nelabai patiko.

Ir taip, gale aš verkiau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...