2012 m. vasario 19 d., sekmadienis

70. Valkyrie / Valkirija (2008)

Režisierius: Bryan Singer
Vaidina: Tom Cruise, Christian BerkelTom WilkinsonBilly Nighy, Kenneth Branagh, Carice van Houten ir kt.
Žanras: Drama, Karinis, Trileris, Istorinis
Trukmė: 121min
IMDb

Vertinu: 3/4


Siužetas: Trečiojo Reicho pulkininkas Klausas fon Štaufenbergas (akt. Tom Cruise) nėra tas, kuriuo dedasi. Užsitarnavęs pagarbą ir laipsnį Hitlerio vadovaujamoje kariuomenėje, pulkininkas iš tikrųjų trokšta nuversti diktatorių, kol pastarasis nesunaikino jo mylimos Vokietijos ir visos Europos.

Komentaras: Man patinka istoriniai filmai, patinka filmai apie karą (ypač apie antrąjį pasaulinį), patinka filmai pasatatyti remiantis tikrai faktais, o šis yra būtent toks.
O filmas visai įdomus. Nors jau žinojau pabaigą (nes žiūrėjau antrą kartą). Pirmąjį kartą aš nieko nežinojau apie "Valkirijos" operaciją, nežinojau, kad jai lemta žlugti, todėl ir pabaiga mane labai nustebino. Vis dėl to, visada tikiesi geros pabaigos. Iš tikrųjų, įdomu pasvarstyti, kaip gyventume dabar jeigu Hitleris būtų buvęs nužudytas? Įdomu, kaip būtų pasisukę įvykiai. Tokias ir panašias mintis sukelia šis filmas.

Kalbant apie aktorius, tai dauguma jų daugiau ar mažiau žinoma, daugelį jų buvau mačiusi bent viename filme. (kalbu apie pagrindinius aktorius.) Tom Cruise, mano nuomone labai tiko savo vaidmeniui ir puikiai žiūrėjosi, man paiko jo vaidyba, nors ir nesu didelė gerbėja. Aktorius, vaidinęs Hitlerį, man nelabai, nors nebuvo ten jo labai daug rodoma.

Nors ir geras istorinis filmas, jis nėra toks, kurio ilgai negalėčiau pamiršti. Apie labai tikslų faktų atkartojimą negaliu šnekėt, nes nesu su viskuo taip puikiai susipažinus, bet man atrodo, kad nėra daug nukrypta. Aktoriai geri, istorija vystoma įdomiai, manau daugeliui turėtų patikti. Man pačiai visai patiko.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...