2012 m. sausio 29 d., sekmadienis

64. Vicky, Cristina, Barcelona / Viki, Kristina, Barselona (2008)

Režisierius: Woody Allen
Vaidina: Scarlett JohanssonRebecca Hall, Chris Messina, Penelope Cruz, Patricia Clarkson, Javier Bardem ir kt.
Žanras: Drama, Romantinis
Trukmė: 1h 32min
IMDb

Pirmas Woody Allen'o filmas, kurį pamačiau. Ir jis man patiko. Būtent to tikėjausi, būtent tai gavau, būtent tokio filmo man dabar ir reikėjo.

O apie ką gi jis? Apie dvi drauges, Vicky ir Cristina, kurios atostogas nusprendžia praleisti Barselonoje. Ir kaipgi tokiame aistringame ir romantiškame mieste neaplankys meilė?

Man patiko, kad istoriją pasakoja balsas už kadro. O pasakoja jis visai paprastai ir neįmantriai. Tas ten nuėjo, ta su tuo susipyko ir pan. Įvykiai pakankamai reit seka vienas po kito, neužsistovima su vienu įvykiu..

Žinoma, kas dar labai įstrigo tai filmo fonas. Gražios spalvos, vaizdai, viskas. Taip ir norisi ten atsidurti ir taip pat patirti kažką netikėto, impulsyvaus, įsimenančio..

Scarlett Johansson po kiekvieno filmo man patinka vis labiau ir labiau. Ji tiesiog labai graži aktorė visom prasmėm. Aktoriai man labai patiko (žinau, kad šį sakinį kartoju aprašydama kiekvieną patikusį filmą). Penelope Cruz labai įtaigiai perteikė karštą pietietišką temperamentą. ;)

Filmas paprastas, nenorintis kažką mandro išlaužt, bet romantiškas, šiltas, puikus pasirinkimas kai spaudžia tokie šalčiai. Tiesiog žmonių santykiai, meilės kančios ir savęs paieškos. O didesnį įspūdį turėtų palikti moteriškos lyties atstovėms. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...