2011 m. gruodžio 10 d., šeštadienis

41. In Her Shoes / Aš - ne blogesnė (2005)

Režisierius: Curtis Hanson
Vaidina: Cameron DiazToni ColletteRichard BurgiShirley MacLaineMark Feuerstein ir kt.
Žanras: Drama, Romantinis, Komedija
Trukmė: 2h 10min
IMDb: 6.7/10


Dvi seserys, visiškos priešingybės. Vyresnioji - atsakinga, rimta teisininkė Rose, jaunesnioji - lengvabūdė, gražuolė Maggie. Vieną dieną jos susipyksta ir Maggie išvyksta.



Ne pirmą kart matytas, bet vistiek kažkodėl patinka. :) Nei jis man per daug banalus, nei per daug nuvalkiotas. Bet žinoma ir ne kažkokia originalumo ar gilumo viršūnė. Lengva romantika, lengva komedija, labai lengva drama. Nenorint nieko sunkaus - puikus pasirinkimas. Vertinčiau vidutiniškai, tačiau tas filmas man kažkuo daugiau įsiminė. Galbūt parodyti tie seseriški santykiai man artimi. 

Gera pabaiga, kuri ne erzina, o kurios lauki ir nori. Žodžiu, užsimerkiu trūkumams ir spaudžiu patinka. :D

Vertinu: 3/5

2 komentarai:

  1. aš knygą skaičiau, tai filmas labai nublanksta prieš ją. bandžiau porą kartų jį žiūrėt, bet vis nebaigdavau iki galo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. pasakyk knygos autorių ir pavadinimą jei nesunku. :)
    o dėl nublankimo, sutinku, kad gali taip atrodyti, man taip pat filmai būna per skysti palyginti su knygom. Vis dėl to sunku į porą valandų sukišti visą knygą nenukandant pačios istorijos.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...