2011 m. gruodžio 8 d., ketvirtadienis

38. Kick Ass / Ateini čia arba gausi į dūdą! (2010)

Režisierius: Matthew Vaughn
Vaidina: Aaron JohnsonNicolas CageChloe Grace MoretzClark DukeEvan Peters ir kt.
Žanras: Veiksmo, Nuotykių, Komedija
Trukmė: 1h 57min
IMDb: 7.9/10


Deivas - paprastas paauglys. Didžiausias jo pomėgis - komiksai apie superherojus. Todėl perskaičius visą jų krūvą jam netikėtai šovė mintis, o kodėl gi realiame pasaulyje niekas nesiryžta tapti superherojumi? 


Blog'e jau esu išsakiusi nuomonę apie vieną šio režisieriaus filmą, tai yra naujausia Iksmenų dalis. Manau jis tikrai mėgsta superherojų temą. :D



Taigi. Fainas filmas, ne per lengvas, ne per sunkus. Pati idėja man niekur nematyta ir niekur negirdėta, tikrai kažkas naujo. Juk kiekvienas galim prisipažint, kad kažkada tikrai esam pasvajoję apie ypatingų galių turėjimą ir superherojaus gyvenimą. Aš pati kažkada buvau labai susižavėus Žmogum Voru. : D Šis filmas pasakoja kaip realiame pasaulyje, visiškai realus vaikinas, neturintis jokių super galių, susikauna su blogiu tykančiu tamsiuose miesto skrestgatviuose.

Kas nustebino, tai Nicolas Cage! Visiškai nematytas amplua. Po šio filmo net šiek tiek jį pamėgau. (Beje šiame filme jis taip pat įkūnyja vieną superdidvyrį.) Ties visi veiksmo filmai, kur vaidina taikdarį akmeniniu veidu, dažniausiai būna šlamštas. Čia visiškai ne taip. 
Gailiuos, kad taip ilgai vilkinau šio filmo peržiūrą, nes buvo labai įdomu. Įtraukė nuo pirmų minučių, kas būna ne dažnai. Ir gera komedija ir veiksmo bei nuotykių filmas. Galbūt pagrindiniame herojuje galima rasti kažką artimo. Man kažkodėl įstrigo vienas jo pasakytas sakinys: (cituoju iš atminties): "Visą savo gyvenimą pasauliui galėjau duoti tik gerus norus ir šiokį tokį pasipriešinimą sunkumams." Man tai atrodo gan taiklu.



P.S. 2012 metais pasirodys antra šio filmo dalis. LAUKIU! 
P.P.S. Gražus finalinės scenos garso takelis ..Vienoje filmo vietoje galima išgirsti ir The Prodigy. :)



Vertinu: 5/5.





3 komentarai:

  1. Man Aaronas labai patinka :) Bet šito filmo dar nesu mačiusi (bet kada nors tikrai žiūrėsiu).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, čia nenorėjau daug rašyti koks jis man gražus, bet po šito filmo taip pat pradėjo patikti. :D Akys gražios ir būtinai būtinai filmą pažiūrėk. :) Lauksiu nuomonės tavo bloge!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vakar pažiūrėjau ;) Nepatiko taip, kaip tau, bet šiaip jau tikrai gan geras filmas.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...