2011 m. gruodžio 4 d., sekmadienis

36. Lucky you / Naktys Las Vegase (2007)

Režisierius: Curtis Hanson
Vaidina: Eric BanaDrew BarrymoreRobert DuvallRobert Downey Jr.Debra Messing ir kt.
Žanras: Romantinis, Drama
Trukmė: 2h 4min
IMDb: 5.9/10


Filmas pasakoja talentingo pokerio lošėjo istoriją, kuris beveik visada laimi lošdamas kazino, bet kasdien pralaimi savo asmeniniame gyvenime.



Nuoboduuuuu... Žodis lydėjęs kone visą filmą. Na tikrai, visiška nuobodybė. Drew Barrymore nuobodi kaip niekad, nors ir šiaip ji man nepatinka. O jos personažas mane visą laik erzino. Jau tokia geruolė, sąžininga ir tra lia lia.
Eric Bana gražus, šiek tiek mažiau nuobodus, bet irgi nieko gero.

Aplamai tame filme per daug pokerio. Vis pokeris, pokeris, pokeris. Tos scenos, kai jis lošia pačios nuobodžiausios. Nes aš visiškai nesuprantu to žaidimo, todėl savaime aišku nebuvo įdomu žiūrėti kaip jis pralaimi/laimi, juolab, kad aš nesuprasdavau kodėl. Ai, kažkokios stebuklingos įžvalgos būdu. Man atrodo nereikėjo tiek daug rodyti to pačio lošimo..
Siužetas skurdokas, veikėjai nykūs, pabaiga banali.
Nerekomenduoju, šis filmas tikras laiko švaistymas.


Vertinu: 1/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...