2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

32. The Darjeeling Limited (2007)

Režisierius: Wes Anderson
Vaidina: Owen WilsonAdrien BrodyJason Schwartzman ir kt.
Žanras: Drama, Nuotykių, Komedija
Trukmė: 1h 30min.
IMDb: 7.2/10

Trys ne itin gerai sutariantys broliai - Francis, Džekas ir Piteris susitinka traukinyje. Jie išsiruošia į Indiją, į dvasinę kelionę, kurios organizatorius yra vyriausiasis brolis Francis. 


Patiko. Iškart pasakysiu. Subtilus filmas. Nei komedija, nei ašarų pakalnė. Tiesiog yra ir to, ir to. Vienur gali juoktis, o kitur jau verkti. Nėra kažkokių nerealių bajerių, tiesiog kartais smulkmenos, nuolat kartojamos kelia šypsnį. (pvz. Piteris nuolat uždidėdavo akinius ant kaktos.) Tas brolių bendravimas nebanalus, panašesnis į mūsų tikrovę. 

Na, o dar Indija. Vaizdai, muzika, žmonės. Viskas taip egzotiška europiečio akiai. Visos tos spalvos filme man žiauriai patiko ir žinoma, tiko.
Aktoriai taip pat, mano nuomone, idealiai parinkti. Ir visi trys jie šiek tiek panašūs savo didelėmis nosimis. :) Adrien'o Brody liūdna šypsena man jau iš Pianisto puikiai įsiminė. Čia jis irgi, nors ir lengvesnis filmas, toks pat ištysusiu veidu, bet jokiu būdu nesakau, kad tai blogai, toks buvo jo personažas. O ir šiaip šis aktorius man patinka. Owen'as tai jau komedijų veteranas, čia jis puikiai suvaidino, o trečias aktorius man nebuvo tiek pažįstamas, tačiau tai visiškai nesumažino žiūrėjimo malonumo.
Humoras filme kai kam gali pasirodyti keistas ir gan savotiškas, nors aš pati vos ne visąlaik šypsojausi. Bet, pavyzdžiui, mano sesuo ne vienoje vietoje žiūrėjo rimtu veidu ir sakė kartais nepagaunanti esmės. Man atrodo taip yra todėl, kad tie cinkeliai filme nėra visiškai akivaizdūs. Jie paslėpti po žodžiais, nežymiu elgesiu, įprastais įpročiais ir tikriausiai norint juos pamatyti reikia būti pastabiam ir susitelkt į patį filmą.
Vienintelis šio filmo minusas, tai trukmė. Man jos pritrūko. :( Norėjau dar. Tačiau filmas nors trunka pusantros valandos, yra išbaigtas, turi pradžią ir pabaigą. Na tiesiog viskas šaunu.
"The Darjeeling Limited" tikriausiai keliaus į TOP'ą. :)

Vertinu: 5/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...