2011 m. lapkričio 20 d., sekmadienis

26. The 4th Kind / Ketvirtasis lygmuo (2009)

Režisierius: Olatunde Osunsanmi
Vaidina: Milla JovovichElias KoteasWill Patton ir kt.
Žanras: Mistinis, Trileris, Sci-Fi
Trukmė: 1h 38min.
IMDb: 5.9/10


Aprašymas: Aliaskoje, Nomo miestelyje, jau ne pirmus metus paslaptingai dingsta žmonės.
Vietinė psichologė Abigailė Tailer kasdien sulaukia vis daugiau pacientų, besiskundžiančių miego sutrikimais.  Pabudę iš hipnozės visi Abigailės pacientai siaubo apimti lekia lauk pro kabineto duris. Netrukus lyg tyčia visą šeimą išžudo ir vėliau nusižudo Tomis Fišeris – vienas iš Abigailės pacientų. Miestelio šerifas uždraudžia Abigailei tęsti hipnozės seansus, nes jo nuomone hipnozė buvo tiesioginė tragiško įvykio priežastis

Tačiau Abigailė padedama kolegos Abelio Kamposo ima tirti medžiagą apie nemigos sutrikimų turinčius pacientus. Tačiau pradėjusi tyrimą psichologė ima atrasti ir asmeninių sąsajų su juo. Į dienos šviesą vėl išlenda asmeninė gydytojos Tailer tragedija - paaiškėja kai kurios paslaptingos jos vyro žūties aplinkybės...


Ką manau? Pirmomis filmo minutėmis, pagrindinė filmo aktorė Milla Jovovich pareiškia, kad filme pateikiami tikri faktai ir naudojama autentiška, 2000-aisiais nufilmuota psichologės Abigail Tyler medžiaga. Skamba šiurpokai ir paslaptingai.
Tarpais istoriją pasakoja "tikroji" Abigailė, kuri nugrimuota kaip tikra mumija. Atrodė jinai klaikiai, vos nepatikėjau. : D
Kartais, pavyzdžiui, hipnozės seansai rodomi lygiagrečiai su "autentiškaisiais" kadrais, kurie taip pat suvaidinti. Aš nesuprantu, kaip galima prisiekti tų kadrų tikrumu, kai jie tokie nėra. Mane nervina toks klaidinimas. Aš ir pati šiek tiek abejojau, o gal viskas tikra? Bet nuėjau į Imdb ir ten pamačiau, kad "tikrąją" Abigail vaidina Charlotte Milchard.. Tada ir visos abejonės išsisklaidė. Filmo pabaigoje net prikurta visokių "kas buvo poto" faktų, kurie taip pat išgalvoti. Net pats filmo režisierius prabyla filmo gale.
Net nuliūdau, kad viskas netikra, ot būtų buvę įdomu ir daugm daug šiurpiai. Žinoma, daugybė žmonių patikės tais žodžiais ir manys, kad viskas tikra. Tad, režisierius gudriai sugalvojo.

Na, bet užteks reiškti mano pasipiktinimus. :] Geriau pasakysiu, kas iš tikrųjų man patiko šiame filme.
Aktoriai man labai patiko, visi vaidino puikiai. Milla Jovovich išvis suvaidino labai įtikinamai ir gerai.
Nerealus garso takelis, sukuriantis paslaptingą ir mistinę atmosferą.  Būtinai įdėsiu į geriausių soundtrack'ų sąrašą.
Apskritai, filmo išpildymui priekaištų neturiu, viskas, mano akim buvo puikiai pateikta, bet vat, kas man nepatiko parašiau pradžioje. Nors filmas apie ateivius, pačių ateivių nebuvo rodoma, tas man patiko, jau net išsigandau, kad bus kokie lievi spec efektai. O kartais viskas man šiek tiek primindavo Paranormal activity.. Ta tipo filmuota medžiaga, visokie apsėdimai ir pan.
Šiaip filmas visai neblogas.

Vertinu: 4/5 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...