2011 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

19. "The Road" / "Kelias" (2009)

Režisierius: John Hillcoat
Vaidina: Viggo MortensenCharlize TheronKodi Smit-McPhee ir kt.
Žanras: Nuotykių, Drama, Trileris
Trukmė: 1h. 51min.
IMDb įvertinimas: 7.4/10





Aprašymas: Staiga užklupę siaubingi kataklizmai sunaikino visus civilizacijos pasiekimus: Žemėje neliko nei elektros energijos, nei augmenijos, nei maisto. Neturėdami ką valgyti, žmonės pamažu virsta kanibalais, medžiojančiais silpnesniuosius.

Tėvas su mažamečiu sūnumi, išgyvenę ir vis dar išsaugoję sveiką protą, pėsčiomis keliauja į pietus, vildamiesi, kad ten bus bent jau šilčiau. Įgimtas vaiko gerumas, smalsumas ir gebėjimas džiaugtis nuolat primena vyrui, dėl ko jis nepaisydamas nuovargio ir kelyje tykančių pavojų privalo eiti toliau.





Ką manau? Šis filmas yra pastatytas pagal Cormac McCarthy knygą "Kelias", kurią man teko šią vasarą skaityti, todėl filmą žiūrėjau jau žinodama siužetą.
Filme nėra daug nukrypta nuo knygos, visos scenos maždaug tos pačios, tik gal kiek pakeistu eiliškumu. Įdomus dalykas tas, kad skaitydama viską įsivaizdavau vos ne taip pat kaip filme! Viggo Mortensen puikiai įkūnyjo savo personažą, man labai patiko, jau vien kokia padaryta išvaizda! Mažasis aktorius, vaidinantis jo sūnų, man ne tiek įsiminė.
Patiko išsaugota knygos atmosfera, niūrumas, beviltiškumas, tėvo bendravimas su sūnumi. Kaip jis moko jį tai minutei kada jo nebeliks, arba rodo kaip reikia nusišauti..
Kitas dalykas, man patikęs tas, kad nebuvo piknaudžiaujama spec. efektas kaip paprastai būna poapokaliptiniuose filmuose. Nesakau, kad jų čia nebuvo - buvo, tačiau su saiku, tiek kiek reikia. Pagrindinis dalykas čia buvo tėvo ir sūnaus mėginimas išgyventi rodos neįmanomomis sąlygomis, jų bendravimas, kelionė stumiant paprastą vežimėlį, besitikint rasti kažką geresnio.
Pagrindiniai aktoriai tikrai neblogai parinkti, tikrai puiki įtampa tam tikrose vietose, nors daugiausiai rodomi tėvas su sūnumi, žiūrėti nenuobodu, puikus kontrastas tarp prisiminimų ir dabarties.
Ko man pritrūko, tai kiek daugiau tėvo monologo su savimi, jo buvo, tik gal kiek mažai, mano nuomone. Taip pat truputį filmo ilgio, galėjo dar 15 min pridėti, nes kažkaip viskas per staigiai man pasibaigė. Na, o gal tik taip pasirodė.
Taigi, filmas atitiko mano lūkesčius, nenuvylė, kaip būna paprastai žiūrint filmus pagal knygas, kurias esi skaitęs. Galbūt net ir knygą, ir filmą galėčiau pavadinti lygiaverčiais. Šiaip labai patiko ir įsiminė.

Ar rekomenduočiau? Taip.
Vertinu: 6/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...