2011 m. spalio 9 d., sekmadienis

8. "Kloja" / "Chloe"

Režisierius: Atom Egoyan
Vaidina: Julianne Moore, Amanda Seyfried, Liam Neeson ir kt.
Žanras: Drama, Trileris
Trukmė: 1h 30min.
IMDb įvertinimas: 6.4/10

 Aprašymas: Turtinga ginekologė pradeda įtarinėti vyrą muzikos profesorių neištikimybe, kai šis nespėja į lėktuvą, pavėluoja į savo gimtadienio vakarėlį ir kiekvienai progai pasitaikius flirtuoja su studentėmis. Ji paprašo atsitiktinai sutiktos prostitutės suvilioti mylimajį sutuoktinį ir patikrinti, kaip jis elgiasi su kitomis moterimis per slaptus pasimatymus.

Ką manau? Taigi. Net nežinau nuo ko pradėti. Nelabai suprantu patiko man šis filmas ar ne.. Kątik peržiūrėjau ir dabar mąstau. Neatsimenu kuo mane sudomino šis filmai, jau seniai jis buvo filmų, kuriuos noriu peržiūrėti, sąraše. Tad šiandien jį ir parsisiunčiau.
Iš tikrųjų galiu pasakyti, kad filmas nuo pirmų minučių įtraukė. Nebuvo žvilgčiojimo į laikrodį ir laukimo kada prasidės įdomumas. Julianne Moore man patinka kaip aktorė ir ją buvo visai įdomu žiūrėti. Apie Amandą Seyfried negalėčiau to pasakyti, man ji ir iš išvaizdos nelabai, o ir filmai, kuriuose vaidino ne per geriausiai man įsiminė.
Tačiau jos kuriamas Klojos personažas man pasirodė visai neblogas. Kiek paslaptingas, prisirišantis, suktas. Jeigu filmo pradžioje ji man pasirodė visai toks nekaltas veidas, tai filmo pabaigoje jaučiau jai antipatiją.
Šiame filme nevengiama rodyti nuogo kūno ir nemažai erotikos. Tad su tėvais (ar vaikais) nepatarčiau žiūrėti.
:p
Pabaiga tai nelabai įsimenanti, pripažinsiu šiek tiek netikėta, bet nelabai įdomi. Bet aplamai filmas visai pavykęs, nesigailiu, kad pažiūrėjau, buvo visai įdomu, bet antrą kartą tikriausiai nežiūrėčiau. :)

Ar rekomenduočiau? Galbūt.

Vertinu: 3/5 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...