2011 m. spalio 5 d., trečiadienis

5. "Namo istorija" / "Life as a House"

Režisierius: Irwin Winkler
Vaidina: Hayden Christensen, Kevin KlineKristin Scott Thomas ir t.t.
Žanras: Drama, Romantinis
Trukmė: 2h 05min
IMDb įvertinimas: 7.5/10 

Kadangi šiandien išvengiau ėjimo į mokyklą, nusprendžiau, kad vertėtų pažiūrėti kokį nors filmą. Kadangi palanavau peržiūrėti šią juostą jau seniai, tačiau nerasdavau tam laiko, padariau tai šiandien. Nuo peržiūros praėjo dar tik pusvalandis, tačiau aprašyti nusprendžiau kol dar gyvenu jo emocijomis.

Aprašymas: Išgirdęs diagnozę, kad serga vėžiu, vyras nutaria daugiau laiko praleisti su sūnumi. Tačiau jam labiau rūpi kvaišalai, merginos ir kaip išvengti tėvo. Tačiau tėvas pasiima jį pas save vasarai ir jie kartu ima statyti namą.

Ką manau? Tai va. Pirma filmo pusė buvo nuobodi. Nieko naujo, nieko įdomaus. Sūnus maištauja, nekenčia tėvo, o šis stengiasi jį prikalbinti. Įdomumas prasidėjo nuo filmo vidurio, gal nuo kiek ilgiau, kada įvyko "persilaužimas", tada filmas pradėjo mane traukti į save.
Kas man dar nepatiko, tai ta kaimynė anapus gatvės ir jos dukra taip pat. Mano nuomone, jų visai nereikėjo šiame filme. Tas jos sukiojimasis apie Semą (maištingąjį sūnų) mane tik nervino. Nejaugi visuose filmuose būtiną įkišti paauglišką meilę? Nesupratau ko ji lipa pas jį į dušą ar bučiuojasi su jo tėvu? Jos motina ir ne geresnė. Žodžiu man jų abiejų elgesys tik gadino gerą filmą. Nors jos nebuvo parodytos kaip kokios blogietės, atvirkščiai, bet man tai nepatiko.
Ką galėčiau pasakyti apie aktorius, tai man patiko Hayden'o vaidyba. Nors dar gan jaunas būdamas vaidino šioje juostoje, mane jo vaidmuo įtikino, tai pat ir Kline'o.
Garso takelis nelabai išskirtinis ar įdomus, toks ganėtinai tipiškas, bet panaudotas laiku ir vietoje.

Pabaiga tikrai liūdna, nuspėjama aišku, tačiau tokia ir turėjo būti. Prisipažinsiu, kad verkiau, vis dėl to. Ašaros pradėjo kauptis likus gal net 15 minučių iki pabaigos. Tam buvau pasiruošusi, nes kiek skaičiau komentarus apie šį filmą visi užsimena apie tai kaip verkė filmo pabaigoje.

Apibendrintai galėčiau pasakyti, kad man visai patiko ši  graži, bet kartu ir liūdna istorija. Tačiau vis dėl to ji nebuvo tobula...

Ar rekomenduočiau? Galbūt.

Vertinu: 4/5
Trailer'is:

1 komentaras:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...